Slimme meter aanvragen

Slimme meter aanvragen

Een slimme meter vraag je rechtstreeks aan bij jouw netbeheerder. De netbeheerder zal aangeven wat de mogelijkheden zijn of er kosten aan zijn verbonden en binnen welke termijn er een afspraak ingepland kan worden.

Mocht je een nieuwe aansluiting willen aanvragen, bijv. in verband met nieuwbouw of een verbouwing, dan kan dat via mijnaansluiting.nl.
    • Related Articles

    • Uitlezen van de slimme meter

      Wanneer je hebt aangegeven dat we de slimme meter op afstand mogen uitlezen dan ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken, wij ontvangen de meetdata met gemiddeld 2 dagen ...
    • Meterstanden doorgeven

      Meterstandenverzoek ontvangen van Hezelaer Heb je van ons een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven, dan kan dit via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Je ontvangt alleen een verzoek om meterstanden door te geven indien je ...
    • Meterstanden doorgeven

      Meterstandenverzoek ontvangen van Hezelaer Heb je van ons een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven, dan kan dit via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Je ontvangt alleen een verzoek om meterstanden door te geven indien je ...
    • Storing aan de meter

      Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...
    • Verbruik inzien

      Via het klantportaal kun je inzicht krijgen in je verbruik: Het kan even duren voor de verbruiksgegevens zijn opgehaald. Meerdere leveringsadressen/klantnummers Wanneer we voor jou op meerdere adressen leveren (of geleverd hebben), kies dan eerst het ...