Related Articles
Uitlezen van de slimme meter
Wanneer je hebt aangegeven dat we de slimme meter op afstand mogen uitlezen dan ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken, wij ontvangen de meetdata met gemiddeld 2 dagen ...
Meterstanden doorgeven
Meterstandenverzoek ontvangen van Hezelaer Heb je van ons een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven, dan kan dit via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Je ontvangt alleen een verzoek om meterstanden door te geven indien je ...
Storing aan de meter
Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...
Verbruik inzien
Via het klantportaal kun je inzicht krijgen in je verbruik: Het kan even duren voor de verbruiksgegevens zijn opgehaald. Meerdere leveringsadressen/klantnummers Wanneer we voor jou op meerdere adressen leveren (of geleverd hebben), kies dan eerst het ...
Energie voor thuis | Direct online geregeld
Energie voor thuis Laat je gegevens achter en bekijk direct je aanbod. Eén zekerheid: met een VolFlex energiecontract betaal je altijd de werkelijke energiekosten! Profiteer maximaal van prijsdalingen met een variabel tarief op de dagmarkt Alle ...