Verbruik inzien - Klantportaal Consumenten & Kleinzakelijk
- Als je klantnummer begint met het cijfer 1, 2 of 3 en/of het factuurnummer begint met de letter ''F'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Consumenten & Kleinzakelijke klanten (https://energielevering.hezelaer.nl/).
- Als je klantnummer begint met het cijfer 5 en het factuurnummer begint met de letters ''GZ'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Grootzakelijke klanten (https://grootzakelijk.hezelaer.nl/).
Onderstaande uitleg is toegespitst op het Consumenten & Kleinzakelijke klantportaal.
Inzicht in je verbruik
Via het klantportaal kun je inzicht krijgen in je verbruik:
Het kan even duren voordat de verbruiksgegevens zijn opgehaald.
Meerdere leveringsadressen/klantnummers
Als we voor meerdere adressen leveren (of geleverd hebben), kies dan eerst het juiste klantnummer
Daarna kun je kiezen voor "Kies contract" om inzicht te krijgen in het gewenste leveringsadres.
Je ziet vervolgens een overzicht en kunt nogmaals "Kies contract" selecteren om de gegevens van het desgewenste leveringsadres in te kunnen zien.
Verbruiksoverzicht inzien
Wanneer je verbruik is ingeladen, kun je onder ''Aansluitadres'' zien voor welk leveringsadres de verbruiksgegevens zijn opgehaald.
* Dit betreft een voorbeeldweergave. Wanneer wij de meetdata van je aansluiting ontvangen kan je in het klantportaal op de verbruikspagina je eigen verbruik bekijken.
Nog geen toegang tot het klantportaal?
Beheerder/consultant
Wanneer je een beheerder of consultant hebt kun je aan jouw contactpersoon vragen om jouw e-mailadres aan ons door te geven, zodat wij toegang kunnen verlenen tot het klantportaal.
Eigen beheer
Wanneer je de energiezaken in eigen beheer hebt en nog geen toegang hebt tot het klantportaal kan je ons verzoeken om je e-mailadres toe te voegen voor inzicht in het klantportaal, dan gaan wij dit voor je regelen. Is jouw e-mailadres reeds bekend in onze administratie, dan kun je via onze website
https://energielevering.hezelaer.nl/login kiezen voor de optie 'wachtwoord vergeten' en krijg je direct een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Related Articles
Uitlezen van de slimme meter
Wanneer je bij het aangaan van je energiecontract hebt aangegeven dat wij de slimme meter op afstand mogen uitlezen, ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken; we ...
Beheer over meerdere klanten in ClearPortal - Grootzakelijke klanten
Dit artikel heeft betrekking op het Grootzakelijke klantportaal: Als je klantnummer begint met het cijfer 1, 2 of 3 en/of het factuurnummer begint met de letter ''F'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Consumenten & ...
Kosten bekijken
Op de kostenpagina zie je wat aan het einde van de periode als teruggave of naheffing wordt verwacht op de jaarafrekening. Deze verwachting is gebaseerd op het verwachte jaarverbruik en de bijbehorende kosten. Wanneer wij tussentijds meetdata ...
Energieprijzen app: plan je energie op het slimste moment
Onze energieprijzen-app is beschikbaar. Dit is dé gebruiksvriendelijke tool voor iedereen die het beste moment wil weten om energie te verbruiken. Blijf op de hoogte van de nieuwste prijsschommelingen en neem slimme beslissingen over je ...
Storing aan de meter
Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...