Via het klantportaal kun je inzicht krijgen in je verbruik:
Het kan even duren voor de verbruiksgegevens zijn opgehaald.
Meerdere leveringsadressen/klantnummers
Wanneer we voor jou op meerdere adressen leveren (of geleverd hebben), kies dan eerst het juiste klantnummer:
Vervolgens kun je kiezen voor "kies contract" om inzicht te krijgen in het gewenste leveringsadres:
Hierna krijg je het volgende overzicht te zien en kies je nogmaals voor "kies contract" om de gegevens van het desgewenste leveringsadres in te kunnen zien.
Verbruik inzien
Wanneer je verbruik is ingeladen kan je onder "Aansluit adres" inzien voor welk leveringsadres de verbruiksgegevens zijn opgehaald:
* Dit betreft een voorbeeldweergave. Wanneer wij de meetdata van je aansluiting ontvangen kan je in het klantportaal op de verbruikspagina je eigen verbruik bekijken.
Nog geen toegang tot het klantportaal?
Beheerder/consultant
Wanneer je een beheerder of consultant hebt kun je aan jouw contactpersoon vragen om jouw e-mailadres aan ons door te geven, zodat wij toegang kunnen verlenen tot het klantportaal.
Eigen beheer
Wanneer je de energiezaken in eigen beheer hebt en nog geen toegang hebt tot het klantportaal kan je ons verzoeken om je e-mailadres toe te voegen voor inzicht in het klantportaal, dan gaan wij dit voor je regelen. Is jouw e-mailadres reeds bekend in onze administratie, dan kun je via onze website
https://energielevering.hezelaer.nl/login kiezen voor de optie 'wachtwoord vergeten' en krijg je direct een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.