Verbruik inzien

Verbruik inzien

Via het klantportaal kun je inzicht krijgen in je verbruik:
      
Het kan even duren voor de verbruiksgegevens zijn opgehaald. 

Meerdere leveringsadressen/klantnummers

Wanneer we voor jou op meerdere adressen leveren (of geleverd hebben), kies dan eerst het juiste klantnummer:
      

Vervolgens kun je kiezen voor "kies contract" om inzicht te krijgen in het gewenste leveringsadres:    

Hierna krijg je het volgende overzicht te zien en kies je nogmaals voor "kies contract" om de gegevens van het desgewenste leveringsadres in te kunnen zien. 


Verbruik inzien

Wanneer je verbruik is ingeladen kan je onder "Aansluit adres" inzien voor welk leveringsadres de verbruiksgegevens zijn opgehaald:



* Dit betreft een voorbeeldweergave. Wanneer wij de meetdata van je aansluiting ontvangen kan je in het klantportaal op de verbruikspagina je eigen verbruik bekijken. 

Nog geen toegang tot het klantportaal?

Beheerder/consultant
Wanneer je een beheerder of consultant hebt kun je aan jouw contactpersoon vragen om jouw e-mailadres aan ons door te geven, zodat wij toegang kunnen verlenen tot het klantportaal.

Eigen beheer
Wanneer je de energiezaken in eigen beheer hebt en nog geen toegang hebt tot het klantportaal kan je ons verzoeken om je e-mailadres toe te voegen voor inzicht in het klantportaal, dan gaan wij dit voor je regelen. Is jouw e-mailadres reeds bekend in onze administratie, dan kun je via onze website https://energielevering.hezelaer.nl/login kiezen voor de optie 'wachtwoord vergeten' en krijg je direct een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

    • Related Articles

    • Uitlezen van de slimme meter

      Wanneer je hebt aangegeven dat we de slimme meter op afstand mogen uitlezen dan ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken, wij ontvangen de meetdata met gemiddeld 2 dagen ...
    • Storing aan de meter

      Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...
    • Slimme meter aanvragen

      Een slimme meter vraag je rechtstreeks aan bij jouw netbeheerder. De netbeheerder zal aangeven wat de mogelijkheden zijn of er kosten aan zijn verbonden en binnen welke termijn er een afspraak ingepland kan worden. Mocht je een nieuwe aansluiting ...
    • Kosten bekijken

      Op de kostenpagina wordt een verwachting weergegeven wat er aan het einde van de periode als teruggave of naheffing wordt verwacht op de jaarafrekening. Deze verwachting is gebaseerd op het verwachte jaarverbruik in combinatie met de verwachte ...
    • Verklaring zakelijk verbruik elektriciteit (>10 miljoen kWh)

      De Wet Belastingen op Milieugrondslag (WBM) kent een lager tarief voor zakelijk verbruik van elektriciteit voor zover dit verbruik per periode van 12 maanden per aansluiting hoger is dan 10.000.000 kWh. Indien je hier recht op hebt kun je de ...