Energieverbruik en meterstanden
Aansluiting wijzigen | Capaciteit verzwaren of verkleinen
Je aansluiting is de verbinding tussen je eigen installatie in huis/bedrijf en het net. Hieronder vallen onder andere je gas- en elektriciteitsmeter. Voor de aansluiting en de meter betaal je elke maand een vergoeding. De hoogte van deze vergoeding ...
Meterstanden doorgeven
Meterstandenverzoek ontvangen van Hezelaer Heb je van ons een verzoek ontvangen om je meterstanden door te geven? Dit kan eenvoudig via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Je ontvangt alleen een verzoek om meterstanden door te geven ...
Storing aan de meter
Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...
Uitlezen van de slimme meter
Wanneer je bij het aangaan van je energiecontract hebt aangegeven dat wij de slimme meter op afstand mogen uitlezen, ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken; we ...
Slimme meter aanvragen
Een slimme meter vraag je rechtstreeks aan bij je netbeheerder. De netbeheerder zal aangeven wat de mogelijkheden zijn, of er kosten aan zijn verbonden en binnen welke termijn een afspraak ingepland kan worden. Als je niet weet wie de netbeheerder is ...