Beheer over meerdere klanten in ClearPortal - Grootzakelijke klanten

Beheer over meerdere klanten in ClearPortal - Grootzakelijke klanten

Dit artikel heeft betrekking op het Grootzakelijke klantportaal:

Info
  1. Als je klantnummer begint met het cijfer 12 of 3 en/of het factuurnummer begint met de letter ''F'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Consumenten & Kleinzakelijke klanten (https://energielevering.hezelaer.nl/). 
  1. Als je klantnummer begint met het cijfer 5 en het factuurnummer begint met de letters ''GZ'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Grootzakelijke klanten (https://grootzakelijk.hezelaer.nl/). 

Als gebruiker van ClearPortal kun je meerdere klanten (klantnummers) beheren. Dit doe je eenvoudig door te switchen van klantnummer. 




Idea
Wanneer je meerdere klanten in beheer hebt zie je in het midden boven in beeld (rechts naast het logo van Hezelaer Energy) het klantnummer en de naam van de klant die je op dat moment bekijkt.
Idea
Door op de naam te klikken opent er een pop-up scherm, waarin je alle klanten die onder jouw beheer vallen kunt selecteren. Met de filter knop boven in het pop-up scherm, kun je gemakkelijk zoeken op Relatienummer of Naam van de klant. 


    • Related Articles

    • Verbruik inzien - Klantportaal Consumenten & Kleinzakelijk

      Als je klantnummer begint met het cijfer 1, 2 of 3 en/of het factuurnummer begint met de letter ''F'' dan kun je je gegevens terugvinden in het klantportaal voor Consumenten & Kleinzakelijke klanten (https://energielevering.hezelaer.nl/). Als je ...
    • Uitlezen van de slimme meter

      Wanneer je bij het aangaan van je energiecontract hebt aangegeven dat wij de slimme meter op afstand mogen uitlezen, ontvangen wij de meterstanden automatisch via de netbeheerder. Wij kunnen niet rechtstreeks in de meterstanden meekijken; we ...
    • Storing aan de meter

      Storing Ervaar je een onderbreking in de levering van stroom of gas, neem dan direct contact op met het Nationale Storingsnummer via 0800-9009. Dit storingsnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook indien de verzegeling van je meter ...
    • Slimme meter aanvragen

      Een slimme meter vraag je rechtstreeks aan bij je netbeheerder. De netbeheerder zal aangeven wat de mogelijkheden zijn, of er kosten aan zijn verbonden en binnen welke termijn een afspraak ingepland kan worden. Als je niet weet wie de netbeheerder is ...
    • Kosten bekijken

      Op de kostenpagina zie je wat aan het einde van de periode als teruggave of naheffing wordt verwacht op de jaarafrekening. Deze verwachting is gebaseerd op het verwachte jaarverbruik en de bijbehorende kosten. Wanneer wij tussentijds meetdata ...